czwartek, 17 września 2015

Słuchawki dokanałowe KZ ATE

Skusiłem się bardzo dobrymi opiniami na wypoku.
Szukałem czegoś niedrogiego, do biegania, do jazdy na rowerze. Jak się zniszczą to nie będzie szkoda, byleby jakoś sensownie grały (audiophile here!).


http://www.aliexpress.com/item/KZ-ATE-Copper-Driver-Ear-Hook-HiFi-In-Ear-Earphone-Sport-Headphones-For-Running-With-Foam/32337313320.html

Zapłaciłem $8,99 za wersję bez mikrofonu. Dotarły po ~2tyg. Pierwsze zdziwienie - mają pudełko, i to całkiem solidne i całkiem stylowe. Drugie zdziwienie - kilka zestawów nakładek.
I trzecie, największe moje zdziwienie! Nie wierzyłem do tej pory, że takie małe gówienka mogą dobrze brzmieć. Jako szczęśliwy posiadacz HD 555 mam dość wysokie standardy ;)


To są PIERWSZE małe słuchawki, które dobrze brzmią! Oczywiście daleko im do nausznych, ale te mikro-przetworniki mają całkiem przyzwoity bass, a wysokie też dają radę! Nie ma 'pierdzenia' tak jak we wszystkich modelach jakie miałem okazję używać. No dobra, jest lekkie pierdzenie, ale nie spodziewajmy się cudów. I to za taką cenę!

Zdecydowanie polecam! Jeden z najbardziej udanych zakupów! W sam raz do kompletu z odtwarzaczem za dolana!


! Ps: W moim sercu tylko mirko :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz