środa, 16 września 2015

Kamera samochodowa G1WH-T

Chciałem dokupić drugą G1WH, dotarła do mnie G1WH-T. Inne opakowanie, inny chipset. Producent niby zaprzestał produkowania już G1WH i wypuścił nowszy model - G1WH-T.

Cena standardowa jak na taką kamerkę: $40.84
http://www.aliexpress.com/item/DBPOWER-Car-DVR-G1WH-2-7-5-0MP-COMS-1080P-Novatek-96650-Glass-lens-1920-1080/1929135278.html

Przyszła rekordowo szybko, bo listonosz przyniósł paczkę w 10 dni od zakupu! Nieraz z allegro coś mi idzie dłużej ;)

Niby większy bitrate, nowszy chipset, ale mam jeszcze mieszane uczucia.
Bitrate 15-17mbps, YouTube kompresuje po swojemu, także widać trochę gorzej.

I tak warto, taką kamerkę każdy powinien mieć.


Nie różni się niczym od G1WH

Przykładowy film nr 1 - w dzień:




Przykładowy film nr 2 - w dzień:



Przykładowy film nr 3 - w dzień:


Przykładowy film nr 4 - w nocy:

G1WH też mam na stanie, tylko muszę znaleźć chwilę, żeby zgrać filmy.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz