środa, 16 września 2015

Herbata Milk Oolong

Wrzucamy kolejne zakupy.
Tym razem skusiłem się wydać aż $8 na zieloną herbatę. Wszak Chiny mają dość długą tradycję produkcji i spożywania owego trunku ;)

Zachęcony dobrymi opiniami skusiłem się na tą:
Obecnie jest już trochę tańsza.

Chciałem zwykłą, dobrą zieloną herbatę. Nie doczytałem niestety, że ów sprzedawany trunek jest z dodatkiem mleka. Dowiedziałem się o tym dopiero jak otworzyłem paczkę :P


Zawiodłem się na całej linii! Herbata chamsko wali mlekiem w proszku dla dzieci, smakuje równie nieprzyjemnie. Miała być uczta dla zmysłów, płatki herbaty maczane w mleku, itp. Taa. Sypnięto najtańszym sproszkowanym mlekiem, psując całkiem dobrą zieloną herbatę.

Oczekiwania:

Realia:P

Miała być klarowna, dobra herbatka - wyszła breja która trafiła do zlewu. Parzyłem tak jak zalecał sprzedawca - pierwsze parzenie wylane, drugie dopiero do picia, ale to wiele nie pomogło.

Zdecydowanie NIE polecam. Kiedyś się pewnie znów skuszę na Oolonga, ale tym razem będę czytał całą aukcję i kupię na pewno ZWYKŁĄ zieloną herbatę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz