środa, 25 marca 2015

Żarówki E27 25W



Zakupiłem dwie żarówki E27 o podawanej mocy 25W każda na poniższej aukcji
http://www.aliexpress.com/item/Foxanon-Brand-E27-Led-Lamps-5730-220V-7W-12W-15W-18W-20W-LED-Lights-Corn-Led/32241302955.html
Razem 4,98$ za 2szt z wysyłką gratis.
Wybrałem żarówki białe zimne. Towar zakupiony 4go marca, doszedł 28go.
Jedyne, póki co z zakupionych przeze mnie żarówek były spakowane w kopercie każda w oddzielne pudełko, owinięte folią. Pechowo nie ochroniło to jednej z nich przed delikatnym pęknięciem szklanego klosza. W niczym to jej nie przeszkadza w świeceniu.

Światło jest bardzo zimne, tak jak chciałem. Świecą jasno, dobrze oświetlają mi łazienkę.
Z deklarowanych 25W zużywają 7W. Co przy 69 diodach daje ledwo 0,1W/diodę więc słabo.


Widać pęknięcie klosza. W niczym to żarówce nie przeszkadza.

Wykoanie niezbyt dokładne.

Werdykt: Pomimo zaniżonej mocy, co przy chińczykach jak i na naszym polskim allegro to praktycznie standard - polecam. Na pewno mozna dostać jaśniejsze żarówki pod E27, ale nie za tą cenę :)

27-03-2015
edit: Właśnie jedna przestała działać, a na drugiej zauważyłem 3 niedziałające diody. Nie polecam jednak.

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń