środa, 8 kwietnia 2015

Zarówka LED E14 25W zimna




Szukałem u Chińczyków zimnej żarówki do łazienki - lubię wrżenie sterylności i czystości jakie daje zimne światło. Szukałem mocnej żarówki, bo lubię bardzo jasne przestrzenie. I znalazłem. Najlepszy zakup jak do tej pory!
Żarówka z tej aukcji:
(niestety już niedostępna u tego sprzedawcy)
Zapłaciłem za nią 7,20$, wysyłka of kors gratis.



Żarówka przyszła do mnie po 3 tygodniach od zamówienia w kartonowym pudełku w zwykłym liście. Jest wielka, co widać na zdjęciu. Wyposażona razem aż w 84 nowoczesne diody 5730 SMD. 10x7 diód na około + 14 na górze (lub dole jak żarówka wisi;). Tradycyjnie widać, że to ręczna robota jakiegoś biednego pracownika, ale całkiem nieźle wykonana.



Żarówka jest BARDZO jasna! Brat jej nie lubi za to, dziewczyna każe wyłączać bo za jasno ;) To też pewnie kwestia zimnej barwy światła, jak już wspomniałem nie każdy ją lubi.
I uwaga, jest to pierwszy mój zakup do tej pory, który jest zgodny z opisem - faktycznie żarówka zużywa aż 25W!



Świeci się już u mnie w łazience od ładnych paru tygodni, wszystkie diody działają. Polecam!

1 komentarz: